Splitter nytt verksted i full sving
I august 2022 åpnet Kroken Bodø et toppmoderne verksted på Tverlandet, der vi utfører alt innen service på campingvogn, bobil og bil.
Det nye toppmoderne anlegget måler hele 860 kvadratmeter! I tillegg kan vi skryte på oss en helt ny vaskehall og tømmestasjon for toalett og gråvanntømming.
Her kan vi utføre alt fra alminnelig service til større opprettinger etter kollisjoner med skifte av sider og bakvegger. Vi gjør reparasjoner på våre egne merker, men selvsagt også på andre merker som Kroken ikke er forhandler av.
Vår kunnskap skal være din trygghet
Hos oss får kundene en komplett verkstedpakke og jobben utføres av dyktige teknikere med hjerte for faget. Vi tilbyr omfattende service og reparasjoner på bobiler, campingvogner og biler.
Vi gir kjøretøyet ditt en grundig sjekk og utfører alle nødvendige vedlikeholds- og reparasjonsarbeid med moderne utstyr og de beste reservedelene.
Når bør man bestille time til service på bobil og campingvogn?
På sommeren er det veldig hektisk på verkstedet. På vinteren har vi også mye å gjøre, men da er det mindre press, så bestill gjerne service i god tid før sesongen begynner.
Hvor ofte bør man få service på bobilen eller campingvogna?
Fukttesten er knyttet til garantien, og denne må da utføres hvert år. Når dette skal skje, er avhengig av når bilen eller vogna var registrert. Når garantien er gått ut, anbefaler vi likevel årlig fukttest, da det er en billig forsikring mot fuktskader og følgeskader.
Hopper man over fukttesten i fire–fem år, og da finner fukt, kan det ha lekket lenge, med store kostnader som følge. Man kan få testen gjort mens man venter og tar seg en kopp kaffe i kaffeKroken.
Når skal bilen på EU-kontroll?
Kroken Bodø er et autorisert bilverksted. Hos oss du får du profesjonell hjelp til kontroll, service og reparasjon av alle typer bilmerker.
*Vi utrører ikke garantijobber.
EU-kontroll er en lovpålagt sjekk av bilen din. Som bileier har du selv ansvar for å sørge for at kjøretøyet ditt blir kontrollert.
En personbil må inn på periodisk kjøretøykontroll for første gang etter fire år, og deretter annethvert år.
Nominert til ANs Servicepris 2022
Vi er takknammlige som har blitt nominert til ANs servicepris 2022! Prisen deles ut til bedrift som har utmerket seg på service utover det man normalt sett kan forvente seg, har god innsikt i kundenes behov, samt utmerket kunnskap om egne produkter og tjenester. I sommer har juryen plukket ut Kroken Bodø til å være med i finalen!
Forslagsstiller
«Firmaet oppfyller alle vilkår som beskrives for å oppnå prisen. Utover dette er firmaet godt bemannet slik at de alltid har tid til kunden, uansett hva man kommer med, både stort og smått av oppdrag.
Personellet er dyktige til å informere og veilede kunden til riktig valg, men utsetter kunden aldri for kjøpepress. De ansatte er veldig løsningsorienterte, alltid smilende og kunden føler seg alltid velkommen hos dem. De opptrer ærlig og redelig i alt de er borti, og de gjør alt de kan for at kunden skal bli fornøyd.»